Coronaviruset-ändrad planering v.13

Pga. Corona har vi uppdaterade öppettider och kommer att ha fler dagar utomhus. De dagar vi är ute är det ingen verksamhet inne. FÖLJ GÄRNA VÅR FACEBOOKSIDA "STENHAGEN ÖPPNA FÖRSKOLA" DÄR VI LÄGGER UPP INFORMATION SÅ FORT DET SKER NÅGON FÖRÄNDRING. Har ni frågor kan ni ringa oss på 018-7278149.

Måndag 23/3 kl.10-12: Utedag i skogen bakom öppna förskolan (samma plats som på fredagar). OBS! Ingen eld denna dag. Ta gärna med matsäck. Det kommer finnas kaffe och te.

Tisdag 24/3 kl.10-12:  Utedag i skogen bakom öppna förskolan (samma plats som på fredagar). OBS! Ingen eld denna dag. Ta gärna med matsäck. Det kommer finnas kaffe och te.

Onsdag 25/3 kl.10.00: Babygrupp. Barnvagnspromenad. Vi samlas utanför öppna förskolan. Ingen verksamhet inne denna dag.

Torsdag 26/3: STÄNGT

Fredag 27/3 kl.10-12: I skogen bakom öppna förskolan. OBS! Ingen eld denna dag. Ta gärna med matsäck. Det kommer att finnas kaffe och te.

På grund av coronaviruset uppmanar vi alla besökare som känner av minsta förkylningssymtom att stanna hemma. Ta gärna med eget fika och med nu endast serverar kaffe och te. Det kommer inte heller finnas möjlighet att ställa medhavd mat i vår kyl.

18 mars 2020