Information maxantal deltagare

Då spridningen av RS-virus fortfarande är hög i Uppsala och detta framförallt kan drabba barn under sex månader extra hårt, har vi beslutat att tillsvidare fortsätta med det minskade antalet besökare i våra grupper. Detta för att ändå kunna fortsätta hålla öppet med begränsningar.

• Vi tar som mest emot 5 st vuxna i babygruppen på onsdagar och 10 st vuxna på vår 0-6 årsgrupp.
  • Ni kommer och går som ni vill under våra öppettider.
  • Fika finns att köpa till självkostnadspris.
  • Självklart stannar vi alla, vuxna och barn, hemma vid minsta förkylningssymtom (hosta, snor, feber mm)

- Vi har en ringklocka som du ringer på om du vill komma in. Då kommer vi ut och berättar om det finns ledig plats eller inte. Om gruppen är full sätter vi upp en skylt på vår dörr. Det finns möjlighet att leka på vår utegård i väntan på att det blir en ledig plats.
Har du frågor kan du alltid ringa till oss på 018-7278149.

Detta gäller tillsvidare.

3 november 2021