Planering för v.15, påsklovsvecka

Påsklov v.15 på Öppna förskolan- ändrad planering. Pga. Corona kommer all vår verksamhet att vara utomhus. Följ gärna vår Facebooksida "Stenhagen öppna förskola" där vi lägger upp information så fort det sker någon förändring. Har ni frågor kan ni ringa oss på 018-7278149.

V.15 har vi påsklovsschema på Öppna förskolan:

Måndag 6 april Utedag i skogen 10-12. Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund kl.10:30 som vanligt. OBS! Ingen eld denna dag. Ta gärna med egen matsäck. Vi bjuder på kaffe och te.

Tisdag 7 april STÄNGT

Onsdag 8 april Barnvagnspromenad i babygruppen. Vi träffas utanför Öppna förskolan kl.10. Ta en kaffe och följ med på en promenad i närområdet.

Torsdag 9 april STÄNGT

Fredag 10 april STÄNGT

Måndag 13 april STÄNGT

På grund av coronaviruset uppmanar vi alla besökare som känner av minsta förkylningssymtom att stanna hemma. Ta gärna med eget fika, då vi från och med nu endast serverar kaffe och te. Det kommer inte heller finnas möjlighet att ställa medhavd mat i vår kyl.

1 april 2020