Schema från och med v.16

Schema tills vidare pga corona från och med vecka 16 Pga. Corona kommer all vår verksamhet att vara utomhus. Vissa ändringar kan komma att ske. Följ gärna vår Facebooksida "Stenhagen öppna förskola" där vi lägger upp information så fort det sker någon förändring. Har ni frågor kan ni ringa oss på 018-7278149. Detta schema kommer att gälla tills vidare:

Måndagar: Utedag i skogen klockan 10-12. Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund kl.10:30 som vanligt. Ta gärna med eget fika. Vi bjuder på kaffe och te.

Tisdagar: Utedag  i skogen klockan 10:00-12:00. Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund kl.10:30 som vanligt. Ta gärna med eget fika. Vi bjuder på kaffe och te.

Onsdagar: Barnvagnspromenad med babygruppen. Vi träffas utanför Öppna förskolan kl.10. Ta en kaffe och följ med på en promenad i närområdet.

Torsdagar: STÄNGT

Fredagar: Utedag i skogen klockan 10:00-12:00. Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund som vanligt kl.10:30. Elden kommer vara tänd, vi bjuder inte på brödbak, men ta gärna med eget mellanmål/fika. Det är också okej att ta med eget folieknyte med mat eller korv för värmning över elden. Vi bjuder på kaffe och te. Skulle elden inte gå att tända så skriver vi det på Facebook senast samma dag.

Välkomna!

14 april 2020