Start för vårterminen

Vi fortsätter att anpassa verksamheten efter rådande restriktioner och därför kan verksamheten ändras från vecka till vecka. Närmaste tiden kommer vi ha öppet för barn 0-6 år utomhus i skogen, och inomhus med begränsat antal för babygrupp 0-6 månader. Välkomna!

V. 3 (17-21 januari)​

Bra att veta:

* Info om BABYGRUPPEN: Vi får som mest ta emot 5 vuxna (+barn) i babygruppen inomhus.

Vi har en ringklocka som du ringer på om du vill komma in. Då kommer vi ut och berättar om det finns ledig plats eller inte. Om gruppen är full sätter vi upp en skylt på vår dörr.

Har du frågor kan du alltid ringa till oss på 018-7278149.

*  Ni kommer och går som ni vill under våra öppettider.

*Självklart stannar vi alla, både personal och besökare, hemma vid förkylningssymtom (hosta, feber, snor m.m).

Måndag: Utedag i skogen kl 10-12. Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund kl 11. Ta med egen matsäck! Kaffe och te finns till självkostnadspris.

Tisdag: Utedag i skogen kl 10-12. Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund kl 11. Ta med egen matsäck! Kaffe och te finns till självkostnadspris.

Onsdag: Babygrupp 0-6 månader inomhus på Öppna förskolan kl 9-14. Babysångstund kl 11. Kaffe och te finns att köpa.

OBS! Begränsat antal platser. Se info längst ner hur du gör för att besöka oss inne.

Torsdag: STÄNGT

Fredag: Utedag i skogen kl 10-12 (0-6 år). Vi träffas i skogen bakom Öppna förskolan. Sångstund kl 11. Elden är tänd, och vi bjuder på bröd att baka. Möjlighet finns att värma mat över elden. Kaffe och te finns att köpa till självkostnadspris.

Om ni vill ha vägbeskrivning till skogen eller har andra frågor ring oss 018-7278149.

Varmt välkomna!

Med reservation för ändringar! Håll koll här på hemsidan och Facebook.

17 januari 2022