Uteverksamhet på gården på onsdagar 0-2 år

Uteverksamhet på gården på onsdagar 0-2 år v. 21, 22 och 23.

Från och med v. 21-23 öppnar vi upp vår utegård på baksidan av öppna förskolan för uteverksamhet. Vi har öppet klockan 9.30-13. Barn i åldrarna 0-2 år är välkomna. Kom och lek och sjung med oss. Det kommer bland annat finnas uteleksaker, liten sandlåda, bollar, böcker etc. Vi har sångstund klockan 10.30. Vi bjuder på kaffe och te.

Pga corona finns inte möjlighet att värma mat/låna vårt kylskåp just nu. Toaletter med skötbord går att använda inne.

Vår utegård har ett begränsat utrymme, och därför kan vi max ta emot 20 besökare samtidigt på onsdagar för att kunna följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Stanna hemma vid förkylningssymtom.

Vid frågor ring 018-7278149. Observera att barnvagnspromenaderna är inställda resten av terminen. Välkomna!

18 maj 2020